Geef je Facebookpagina een boost!

Door een leuke prijs beschikbaar te stellen aan je (potentiële) klanten krijg je niet alleen relevante en nieuwe fans erbij, je bouwt ook aan een klantendatabase. Give-2-Get is een bewezen vorm van marketing en is vandaag de dag de manier om klanten te werven.

Wij hebben een systeem ontwikkeld dat volledig automatisch een aantal actiecodes genereert. Deze codes zijn gekoppeld aan een aantal prijzen die je als bedrijf zelf bepaalt. Jouw (potentiële) klanten kunnen hun actiecode invoeren op een Facebook App die op je eigen Facebook bedrijfspagina komt te staan.

Unieke actiecode

Met het verspreiden van unieke actiecodes, daag je op een sympathieke manier (potentiële) klanten uit om je Facebook pagina te bezoeken. Mensen kunnen via de speciale app de actiecode invoeren en kans maken op prijzen die je beschikbaar stelt. Deelnemers worden gevraagd om fan te worden van de pagina en hun gegevens achter te laten. Waardevolle informatie voor bedrijven die willen blijven verkopen. Direct na de campagne ontvang je de informatie in een overzichtelijk bestand.

Verzamel meer relevante likes!

Tijdens een campagne krijgt je Facebook pagina een boost. Veel mensen zullen via de actiecode die ze hebben ontvangen op je Facebook pagina komen. Daarom stimuleren wij alle deelnemers om jouw pagina te liken en zo op de hoogte te blijven van toekomstige acties. Met de juiste invulling van de campagne is het ons doel om relevante ‘echte’ likes te verzamelen. Heb je geen Facebook? Dan is het ook mogelijk om de campagne via je website te laten draaien.

Meer impact met de unieke actiecode app.

Jouw bedrijfspagina wordt voorzien van een eigen Facebook actiecode app. Dit is een soort mini website binnen je Facebook-bedrijfspagina. Op deze app plaatsen we de unieke actiecode plugin. Dit is de plek waar (potentiële) klanten hun eigen unieke actiecode kunnen invoeren.

Verspreid je unieke actiecode via mail of drukwerk

De unieke actiecodes kunnen op verschillende manieren worden verspreid. Zowel online als offline, of beide! Welke optie het beste past is afhankelijk van de campagne die we samen met jou gaan bedenken. Een flyerdrop, geadresseerde mailing of nieuwsbrief zijn verschillende mogelijkheden die werken.

Verzamel NAW gegevens

Elke deelnemer vult tijdens het controleren van zijn of haar code ook NAW gegevens in. Deze waardevolle gegevens ontvang je zodra de campagne is afgelopen. Zo heb je in één bestand alle benodigde gegevens van jouw Facebook fans en (potentiële) klanten.