missie

Missie en visie

Bureau Social Media wil met social media support op maat jouw bedrijf op een positieve manier in contact brengen met relaties en klanten. 

Jouw klanten komen via de Social Media heel gemakkelijk in contact met nieuwe bedrijven en producten. De continue stroom aan informatie betekent dat ze continu moeten kiezen, beslissen wat ze wel of geen aandacht geven. Dat kan positief, maar ook negatief voor je uitpakken. Met een bij jouw bedrijf passende Social Media Support zorg je dat jouw stem, jouw imago en jouw producten en diensten een rol mogen meespelen in de online belevingswereld van je klanten en prospects.

Hoe kun je als bedrijf/ondernemer zorgen dat je onderwerp van gesprek blijft?

Bureau Social Media weet als geen ander dat ‘wie goed doet, goed ontmoet’ juist binnen de sociale omgeving van de Social Media heel belangrijk is. Ons brede Social Media Support-pakket omvat diverse methoden en technieken om te zorgen dat je op een positieve en constructieve manier onderwerp van gesprek blijft.

Met onze drie werkwijzen:
DHZ (doe het zelf) SM Support
DHS (doe het samen) SM Support en
DHT (doe het met ons team) SM Support
ben je verzekerd van een effectieve aanpak en dus meer resultaat voor je bedrijf.

Lees hier meer over onze visie

Toelichting

Bureau Social Media heeft zijn wortels diep verankerd in de ‘menselijke’ business-arena. Wij zijn er heilig van overtuigd dat ‘wie goed doet, goed ontmoet’ ook van toepassing is binnen de zakelijke omgeving. En dat dit uitgangspunt een must is voor langdurige relaties. Als we Social Media Support leveren, doen we dat zonder fratsen en zogenaamde slimmigheden. Snel scoren is niet onze stijl. Wij staan voor eerlijke en open communicatie, heldere verwachtingen en een langdurig resultaat dat daarbij aansluit. Gewoon doen wat je belooft dus.

Wij kiezen voor een open en transparante communicatie met onze klanten, maar ook met de klanten van onze klanten. Zeker in de Social Media kun je de schakels in de keten namelijk niet meer van elkaar scheiden. Iedereen ziet iedereen in de steeds doorzichtiger bedrijfskolom. Wij communiceren namens onze klanten met hun klanten. En of die klanten nu positieve of negatieve feed back geven, wij staan schouder aan schouder naast onze klanten in de vuurlinie. Het heet niet voor niks Social Media Support!

Technologie als Twitter, Facebook, Youtube, en andere Social Media geven de consument een wapen om echte, directe relaties aan te gaan. En om eventuele twijfel over echtheid te delen met steeds verder uitdijende Social Circles. Een domme fout of dappere daad wordt al snel door duizenden mensen gezien en geloofd.

Met Social Media Support van BSM kun je dit wapen op een positieve manier voor je merk en dienst inzetten. Door het op een respectvolle manier te hanteren leg je een basis voor een vruchtbare en sociale manier van zaken doen.