WOW factor

Wanneer je communiceert, wil je dat de boodschap impact heeft. Je wilt dat je doelgroep iets gaat doen, of iets gaat laten of juist iets nooit meer vergeet! Bijvoorbeeld jouw bedrijfsnaam of product. Dit noemen wij de WOW factor.

Wij geloven dat jouw product of dienstverlening zich moet onderscheiden in attentiewaarde, relevante informatie moet geven aan de eindgebruiker en deze moet motiveren om over te gaan tot actie.

Ga maar na, we horen en zien steeds meer,  en net als je klanten worden we dagelijks geconfronteerd met duizenden reclame boodschappen. Om daar tussen op te vallen streven wij erna te communiceren door de WoW factor (waarom, opvallend, waardevol) toe te passen.

WOW Factor, vraag jezelf af:

  • Waarom is het in het belang van de eindgebruiker?
  • Wat is het opvallende onderscheid?
  • Welke waarde heeft het voor de eindgebruiker?

Invulling geven aan de WOW factor doe je door sympathiek, relevant en amuserend met de doelgroep te communiceren.

Met een goed plan en de juiste strategie kun je onderscheidend communiceren. Je kunt hier vrijblijvend beginnen met je eigen plan. In een paar minuten vul je de check in. Bureau Social Media komt dan bij je terug met punten die goed op de rails staan en de punten die nog wat aandacht verdienen.